Boda Borg

Hellu bloggen, och alla som läser!
Kom nyss hem från Boda Borg. Var där med klassen typ... hela dagen? Det var roligt. Men till slut lessnade man väl lite. Blev jobbigt. För vi var där i flera timmar. Och man gick liksom fram och tillbaka mellan olika dörrar. Hade även med mig kameran, så tog lite kort, men kameran har tyvärr dött så kan inte lägga in bilderna. Den måste laddas.
Det första vi gjorde imorse var att ta FOTOOOO. Jag avskyr det, för blir inte bra på kort. Haha. Sedan satte man sig i en bil för att åka iväg. Mot BODA BORG! Själva placet var en grotta. Evelina sade att det borde heta BODA GROTTA ist. Faktiskt smart...
Hade med mig lite pengar, men köpte ingenting. Hatar nämligen att köpa saker. Ville köpa en Brio när vi skulkle åka. Men den var rätt dyr.
Det fanns en mykokille där borta. De i klassen vet nog vem jag menar. HAHAHA, han var verkligen rolig.
På en station råkade jag och min grupp (Madde, Olle, Elsa och någon annan.......? Minns ej) störa några personer som vi inte kände. L0L.
Något Elsa började skratta åt var när jag sade HELLO till 3 killar. Kände dom inte. En av killarna svarade tydligen TJA. Trevligt....!

Kommentera gärna. Glöm inte att nämna din bloggs namn så kan jag besöka den!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0