Dagen man inte skrev

Dagen man inte skrev kom det in 8 besökare. Rekordet än så länge. Synd bara att det kanske inte fanns något att läsa.
En fågel har splattats (?!) in i rutan, så det ser lite mysko ut där...
Försöker just nu ladda in bilder från min mobil, men det var lättare med kameran. Bara att se hur det går. Ska liksom försöka ladda in bevis på en grejj, men om jag inte hittar den bilden kommer andra läggas in. Skit också. råkade kryssa rutan. Tog lång tid för att få det ladda klart. Men det var ändå inga speciella bilder.
Sak nog ta kort med kameran idag så får vi se om det kanske läggs upp på bloggen?
En rolig sak är att vi kommer skaffa studsmatta. Finns liksom inget att göra inomhus förutom TV och dator - man går emellan det - så då kom jag, Hannah och Lisa (dryga systrar) på att vi kunde köpa en studsmatta. Det var ju inte riktigt vi kom på att vi ville ha en. Utan man måste tjata tjata och tjata tills man till slut får som man vill.
Bara det att mamma inte vill att vi köper en BLÅ studsmatta. Hon vill ha en färggladare. Hannah vill ha en rosa... I think.
Jag tycker inte att det spelar någon roll vilken färg studsmattan är, bara den går att hoppa på så är jag nöjd. Men sedan måste man väl lära sig göra volter och sådant. Kan be Elsa lära mig göra sin s.k N00b-volt.
Alla har ju typ en studsmatta. Men jag kan bara hoppa upp och ner. HAHA.
Någon får lära mig.
Annars kan Hannah göra det, hon säger att hon kan göra volter och sådant.


Kommentera gärna. Glöm inte att nämna din bloggs namn så kan jag besöka den!
Postat av: Hannah

Ska du inte fråga mej?

2010-06-06 @ 11:08:49
Postat av: Evve :DDD

Vad roligt att ni ska skaffa studsmatta :D

2010-06-06 @ 17:28:14
URL: http://evvesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0