Födelsedag

God morgon!
Kanske går det inte att se hur många besökare denna bloggen får? Jag har själv besökt den från andra datorer, det syns inte på besöksloggen. (Eller vad det nu heter). Kanske syns det senare eller så. Annars är det väl inställt på någonting.
Solen skiner denna morgonen. Härligt väder. Gräset är grönt, och sådant gillar jag. En massa blommor täcker gården och döljer gräset från att synas, men på vissa ställen ser man.
Jag undrar om det kommer växa några äpplen på äppelträdet i år?
Förresten, vi ska kanske köpa en blåbärs vad-det-nu-var. Då slipper man gå runt i skogen för att leta efter blåbär. Det räcker med att endast gå ut på gården!
Några dagar kvar tills jag fyller år. Fyller år i Juni, och nu är det Juni månad. Bara det att jag inte skrivit någon önskelista ännu. Ha-ha.
Kanske vill jag ha... en häst. Det får jag ju säkert också. Kan ha den i lekstugan. Eller så kan vi kidnappa grannens kanin så får jag den i stället. Då kan den sova i en låda.
Fast annars önskar jag mig pennor och en kamera.
Pennor - skriva, rita. Mest rita.
Kamera - många megapixlar. Gör så att jag kan ta kort smidigare och det blir roligare blogg med bilder.
Jag laddar just nu min andra kamera. Dvs den måste laddas rätt ofta. Även en av anledningarna till varför jag vill ha en ny kamera.

Kommentera gärna. Glöm inte att nämna din bloggs namn så kan jag besöka den!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0