Hannah gästbloggarjao<3.

Nu sitter Hannah (sarahs syrra, ni som ikke vet) och gästbloggar litte hära!

Jao, jag håller ju sj på att fixa min nya blogg.. Men det går IKKE bra :O
Aja.. Försöka duger. men iaf, så kmr ajg sitta här ett tag nu medans sarah e ute och fotar för hon ville tydligen "hjälpa" mej att fota till min blogg. (LoL)
Så nu kmr det hära inlägget bli ganska långt (a'
FAST KNSK INTE FÖRRESTEN!! Vampirediries börjar om 2 minuter (a)
Hmm..... jag venne vad det finns att skriva här..
JO, NU SKA NI BANNEMEJ FÅ VETA VAD JAG HAR GJORT IDAG!
Jag började skolan kl 10 idag. Temavecka=SOVMORGON ;D
på morgonen höll vi på me en massa lekar och mojjs. För jag har ju sommarlekar på temaveckan.
Aja, sen åt jag och efter det så spelade vi brännboll. Vi slutade halv 2 ungefär idag. Då gick vi till 43 an för att rädda småvännorna där. Men dom dissa mej och Jekkan för att gå o vara med Dennis :(
Jekkan joinade mej på träningen. Hon satt på sidan i 1 o en halv timme! Thnx gmn<3.
Inte mke mer att säga.
HEJDÅ ALLA!! <3.


lite random bild.. men AJA ;D
//hannah


Kommentera gärna. Glöm inte att nämna din bloggs namn så kan jag besöka den!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0