Header insatt

Nu har bloggen fått sin header. Gjort i Photoshop cs5 cs2.
Att koda den var ingenting jag tyckte skulle bli särskilt roligt. Frågade Petra på msn hur man skulle koda den. Hon skickade en länk, på så sätt lyckades jag exprimentera med olika sorters koder. Lite att fundera över, hur allt skulle vara. Slutresultatet blev väl misslyckat, inte speciellt snyggt. Men ska nog ändå ha det så en tid framöver.
Sökes; Kommentarer om den nya headern.
Uppskattar kritik. Bilderna är väl inget av de vackraste, men tog de första som hittades.

Ikväll ska man åka på fotbollsträning. Enda problemet är att man känner sig lite sjuk. Får se om jag åker eller stannar hemma.
Nu har Diana städat klart huset för denna veckan. Hon flyttade runt lite möbler i mitt rum för att kunna tvätta fönster. Samtidigt tog jag kort på pennor... lyckades få till blixten på ett smidigt sätt. Skulle gärna lägga upp bilderna här, men tyvärr måste kameran laddas.
Soffan har flytta sig. Svårt att se på TV då. fast nu ser jag att även TVn är flyttad. Kanske ska man styra tillbaka den.
Idag i skolan fick jag ett mejl från Seppo (historielärare. Läs mer om det på bloggen - www.sarahumlan.blogg.se.) Han förstod inte vad jag hade gjort eller hur jag tänkt på provet. Men vill man inte göra ett prov, vet man inte hur man ska göra, har 15 minuter på sig att göra klart det, är det väl inte konstigt om man misslyckas?
Fick tillbaka räkneprov från Owe idag. man fick väldigt många rätt ju... eller inte.
OBS! Jag ska försöka fixa det med texten längst upp, den vita texten.


Kommentera gärna. Glöm inte att nämna din bloggs namn så kan jag besöka den!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0