Matiiiiiiiiilda

Idag åkte jag till Matilda. Jag och Hannah cyklade till böleäng.
Och Matilda var väl som vanligt... flummig.
En gång gick vi till hennes kompis Frida (som även är min "FIENDE" xD) för att fråga om vi fick låna hennes studsmatta. En läskig sak är att Frida liknar Felicia och låter likadant m.m. ;o
Matilda fick ju den smarta idén att vi skulle ordna picknik... (stavning? -_-')
HAHAHA. :P Anyway, vi gjorde en fruktsallad och fixade marsansås (stavning?)
Sedan fick hon ännu en idé - Att göra en koja av filtar under ett träd.
Det gick faktiskt bra! Så man somnade nästan.. *SNARK*
Hon ville att jag skulle sova över hos henne ikv., men Ulf sade nej. >_<'

Kommentera gärna. Glöm inte att nämna din bloggs namn så kan jag besöka den!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0