Mobil

Har äntligen fått min mobil tillbaka! Och det bästa var att alla låtar var kvar. Musiken är det bästa med en mobil - enligt mig. Adjökens, PLUTTEMOBIL.
Den enda jag behöver lära mig nu är hur man SMS:ar snabbt. Förra mobilen hade inte samma "funktioner" som min egentliga mobil.
Knep och knåp. Ha-ha.
Favvolåten/arna på mobilen ~
Dead by april - Losing you.
Rise Against - Hero of war.
Linkin park - Valentines day.
Bullet for my valentine - All this things I hate.
Nomy - You better die young.
Green day - 21 guns.
(?) - Woods of chaos.
ETC...
Kanske kan du som läser bloggen lyssna på Youtube? ~
Har liksom udda musiksmak.
Men hata mig inte för det.

Kommentera gärna. Glöm inte att nämna din bloggs namn så kan jag besöka den!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0