MP3-spelare

Jag vill köpa en MP3-spelare. Men fattar inte ett smack av vilka som är bra osv. Aldrig haft en. Brukar använda mobilen för att lyssna på musik, eller om jag sitter i mitt rum så har jag en radio i mitt knä.
Vet du någon bra MP3-spelare som man kan köpa?


Skolan börjar närma sig sitt slut. Sedan skiljs klassen åt. Man börjar 7:an. Skaffar nya vänner.
- Ingenting kommer bli som förr, I guess. Finns ju lix vissa pers man kommer sakna.
Men det positiva är att jag får träffa Matilda varje dag, och Linnéa.
Trevligt.
Bara att vänta och se. Kanske man lär sig något av syrran. Hon går ju i 7:an. Men vill helst inte lära mig så mycket av henne. Ha-ha.
Det tog ett tag för mig att fatta att DBA är svenska. Men det är ju guld att veta det. Låtar på engelska är det bästa. Svenska låtar, är enligt mig, dåliga. Skrikig rock äger.
DBA 4-life! Yayy.
Sedan ska man ha på högsta volym. Så golvet skakar.
DET är vad jag kallar musik-freak!


Kommentera gärna. Glöm inte att nämna din bloggs namn så kan jag besöka den!
Postat av: Jullan :D

Skaffa en IPOD :) Dom e bra! Man kan spela spel, lyssna på musik, lägga in videos och kort. Och mer tror jag xP Jag har ju en rosa som e BRA :D

2010-06-05 @ 09:50:25
Postat av: Jullan :D

Jag har en sån här

-> http://elw.webblogg.se/images/2008/ipod-nano_17444025.jpg

( OM DU INTE REDAN VISSTE DET XD )

2010-06-05 @ 09:52:38
Postat av: xoxo Annie ♥

Självklart vet jag vem du är, pucko ;)

2010-06-05 @ 12:51:59
URL: http://ilyseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0