SaraPhoto

Välkommen till min nya blogg. Jag har pausat min förra, www.sarahumlan.blogg.se och sedan kom jag på att det vore roligt med en ny blogg helt enkelt. Så nu finns den, SarahPhoto. Namnet kommer från mig själv, dvs att jag gillar fotografering - Photo. Och mitt namn är Sarah. Så satte man ihop det blev ordet SaraPhoto. På denna bloggen ska jag försöka fixa en header. (Eller hur det nu stavas.) Jag kommer försöka ladda upp bilder från min digitalkamera.
Lite smått om den;
Sort: Digitalkamera.
Megapixlar: 9.1.
Färg: Silver.
I kamerans helhet fungerar den bra och kan ta rätt skarpa bilder.
Bloggen kommer få minst 1 inlägg per dag till att börja med. Men bryts den regeln, av kanske databud, kommer jag börja med minst 1 inlägg varannan dag.
Inläggen kan variera från korta till långa. 1 mening till 20 meningar. Men jag försöker ha det så varierat som möjligt.
Sena uppdateringar? Besök bloggen senare för att kika om något nytt har skrivits.
Jag skulle uppskatta vissa kommentarer.
Smileys på denna bloggen är inte säkert ännu. Kommer förmodligen skriva vissa ibland, men inte spamma det.
Detta var väl lite information om denna bloggen.
Skapades: 2O1O-O6-O3.

Kommentera gärna. Glöm inte att nämna din bloggs namn så kan jag besöka den!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0