Snart

Snart är det skolavslutning! MOUAHAHA. Roligt roligt. Sedan har man sommarlov. Enda tråk är att jag fyller år på sommarlovet, så då har inte någon hunnit sjunga för mig i klassen. Mupp.
Idag har det varit soligt ute. Inte funnits så mycket att göra. Diana kom hit för att städa huset.
Igår kväll såg jag en igelkott, förresten. Den var megagullig. För alla levande igelkottar är gulliga.
Den kröp runt på gården och stoppade typ ner huvudet i gräset. Lisa ställde ut mjölk i ett lock som hon hoppades att igelkotten skulle dricka upp.
Yepp, jag börjar med "gubbar" igen. xD Coolt :P

Kommentera gärna. Glöm inte att nämna din bloggs namn så kan jag besöka den!
Postat av: Jullan

Mjölk är inte bra för igelkottar! :O

2010-06-10 @ 19:59:45
URL: http://vinylskivan.blogg.se/
Postat av: Evve

Nej de kan få magproblem!!! :-O

2010-06-11 @ 20:03:53
URL: http://evvesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0